December 14, 2015

AVON LUXE*


Avon has come with the new line called Luxe. It is super festive, elegant, gold looking, so I thought it would be perfect for the holiday season. I was lucky enough to try the three products from the line, so I am giving you my honest opinion and a review about it.

EYESHADOW PALETTE cocoa couture 11.90 €
It consists four eyeshadow colors plus the blush in the middle. The shades are super neutral and super pigmented. Two are shimmery and two are matt. I find this palette perfect for travelling because it has everything that I need. I use the blush color on my eyes too and it looks gorgeous (I usualy mixed it with the brown ones). You can also see the swatches and a warning this is just one coat. Super blendable and easy to work with, just like the makeup geek shadows. 

VOLUME EXTRAVAGANCE MASCARA caviar black 6.90 €
The mascara has so much bristles that it coats every single lash. It is super black and it does not clump your lashes. It is more lenghtening then thickening. I have to say that the formula is wet, so I had to wait a few weeks, until it dried out a little. I use it with my max factor mascara and it works out just fine.

LIPSTICK lustering nude 5.50 €
The lipstick has a super nice formula. It is very moisturizing and it almost feels like a tinted lip balm. It is not very pigmented and it does consist slight shimmer. My personal preference is a matt one, but this feels super moisturizing. If you want more natural, no make up look, then go for it. It does rub off when eating or drinking, but it does not dry out your lips at all. This would be a great product for my mom.    



Avon nam je nedavno predstavil novo linijo ličil Luxe. Njihov izgled je izredno prazničen, elegantno šik v zlatih odtenkih, zato sem mnenja da je mesec december popoln za njihovo predstavitev. V testiranje sem prejela tri produkte iz njihove nove linije, in sicer paletko s senčili, maskaro in šminko. 

PALETKA S SENČILI cocoa couture 11.90
Vsebuje štiri senčke in pa barvo za lička. Odtenki so zelo naravni in izredno pigmentirani. Dva med njimi sta mat, dva pa vsebujeta bleščice za še bolj prazničen videz. Osebno se mi zdi paletka popolna izbira za potovanje, saj vsebuje vse senčke, ki jih ponavadi dnevno uporabljam. Poleg tega pa barvo za lička uporabljam tudi na mojih učkih in izgleda super (ponavadi jo zmešam z šimrasto rjavo senčko). Na sliki zgoraj lahko vidite kako odtenki izgledajo na koži, ampak vas moram opozoriti da je to le en sloj, tako so žive. Senčke se zelo dobro mažejo in zabrišejo in me po teksturi spominjajo na makeup geek senčke. 

VOLUME EXTRAVAGANCE MASKARA caviar black 6.90 €
Maskara vsebuje izredno veliko ščetin, kar pomeni da z nanosom zaobjame čisto vsako našo trepalnico. Je črne barve in naših trepalnic ne zlepi skupaj. Rekla bi, da trepalnice bolj podaljša, kot pa jim podari volumen. Moram priznati, da je tekstura bolj na mokri osnovi, zato sem nekaj tednov počakala preden sem začela z uporabo, saj sem pristaš bolj suhih maskar. Sama jo uporabljam v kombinaciji z mojo najljubšo mac factor maskaro in za moje učke je to vse kar rabim. 

ŠMINKA lustering nude 5.50 €
Šminka ima izredno prijetno teksturo. Je zelo vlažilna in daje občutek kot da nosimo obarvan vazelin. Pigmentacija ni najboljša poleg tega pa vsebuje malo bleščic. Sama raje uporabljam mat šminke, čeprav moram priznati da tale super navlaži moje ustnice. Če želite bolj naraven in nevpadljiv videz potem vam jo definitivno priporočam. Ko jeste ali pijete, morate šminko ponovno nanesti, saj se izbriše iz ustnic. Kljub temu pa bi bil to izvrsten produkt za mojo mami. 

What do you thinkabout the Luxe line from Avon? 
COMMENT, SHARE, FOLLOW 

 
 

1 comment:


Thank you so much for reading. I love your comments and read each and every one.